Anmeldelser

Susi
19. juni 2026
Behagelig og professionel oplevelse
Trine
17. juni 2026
ALDRIG har jeg oplevet så professionell en frisør- hun brugt tid på og lærer mig og kende, samme fant vi en løsning. Jeg har aldrig gået ud af døren hos en.friaør med så meget glæde ..
Kirsten
17. juni 2026
Super tilfreds
Birgitte
12. juni 2026
Det er altid en stor fornøjelse, at være i Nina Majs kyndige hænder ☺️
Hun vejleder og klipper med stor professionalisme, og jeg føler mig altid taget godt af som kunde.
Heidi
4. juni 2026
Superfin oplevelse med god tid og fredfyldt atmosfære. Og så er jeg enorm glad for hele behandlingen af både, vask, klip og styling go mega glad for mit "nye" hår.
Det er ikke sidste gang jeg skal klippes hos Nina!!!
Susanne
3. juni 2026
Har kun gode ting at sige - kæmpe anbefaling herfra
Charlotte
31. maj 2026
Rigtig fin fejlledning omkring frisure valg og hårsætning.
Anni
28. maj 2026
Virkelig god oplevelse. Hyggelig og afslappet atmosfære, super dygtig frisør med masser af gode ideer til frisure mm.
Oliver
27. maj 2026
Super god behandling og flot resultat
Anne
1. april 2026
Nina er simpelthen den dygtigste og sødeste frisør, jeg nogensinde har mødt. Så utrolig til sit håndværk og så god til at lytte og det er tydeligt, hvor vigtigt det er for hende, at møde en, der hvor man er. Jeg er gået hjem med en hel ny viden om mit hår og en fantastisk ny frisure! Jeg kan ikke anbefale hende nok.
Klara
26. marts 2026
Blev så fint taget imod og virkelig lyttet til. Derudover sidder klipningen lige i skabet! Kan ikke andet end at varmt anbefale Nina!
Sine
5. marts 2026
Det er første gang i mit 39 årige lang liv at jeg fik farvet hår - og det var en kæmpe fornøjelse! Nina går op i sit håndværksfag ikke mindst sine kunder. Hun har høj integritet, og man kan mærke at hun ikke går på kompromis med hverken behandlingen eller hendes ærlighed om hvad der passer godt til dig og dit hår. Det gør at man føler sig tryg og kan læne sig tilbage i stolen. Og med god grund ⭐️
Julia
23. februar 2026
Altid en fornøjelse at blive klippet hos Nina. Hun laver altid en professionel vurdering af hvordan man skal klippes og hvad der vil klæde én - det er så dejligt og trygt og hun er bare den dygtigste frisør jeg nogensinde har haft.
Lærke
11. februar 2026
Nina har virkelig sans for at virkeliggøre den ide man har i hovedet, med gode råd til hvad der er realistisk og passer til ens livsstil. Stemningen er god, hun er skøn, og jeg er vild med mit hår !
Birgitte
19. januar 2026
Altid en skøn oplevelse med flot resultat.
Susan
12. januar 2026
Excellent!!
Frederik
29. oktober 2025
Nina er den bedste! :)
Astrid
27. oktober 2025
Altid en god oplevelse, med fantastisk engagement og ekspertise.
Mette
24. oktober 2025
Nina er en imponerende dygtig frisør, der virkelig mestrer håndværket. Samtidig går hun op i sine kunder og husker fra gang til gang, hvad man har af ønsker, og hvordan ens hår ‘opfører’ sig. Hun er fantastisk!
Lone
4. september 2025
Den dygtigste og sødeste frisør ♥️
Caroline
28. august 2025
Første klipning af min dreng på 2 år, og det var en succes. Han var tryk ved situationen og legede fint med det legetøj, Nina havde sat frem men lokkerne flov fikset.
Bliver også selv klippet der, igennem flere år og det er altid i top.
Susan
28. august 2025
Super professionel behandling, dejlig atmosfære og nærværende frisør, alt godt...❌❌❌
Kristine
23. august 2025
10 ud af 10 stjerner! Nina har lavet den flotteste hårfarve med babylights og gloss, samt en smuk frisure! ♥️♥️♥️
Lea
22. august 2025
Det er altid en kæmpe fornøjelse at blive klippet af Nina. God rådgivning med øje for hvem man er, god stemning - og vigtigst - et flot resultat.
Lone
20. august 2025
Altid en stor fornøjelse. Nina er dybt professionel og fagligt helt i top.
Og samtidigt formår hun at skabe en dejlig og hyggelig stemning, mens man bliver forkælet.
Trine
20. august 2025
Skøn oplevelse med god værdifulde anbefalinger i forhold til frisure. Nina er meget meget dygtig til sit fag
Annelise
12. august 2025
Nej altid dejligt besøg og så mega flot når du forlader salonen…
Søren
9. juli 2025
Sød og super dygtig frisør. Kan varmt anbefale MajHair.
Anne-Grete
9. juli 2025
Nina er en fantastisk frisør, god stemning i salonen!
Inge
8. juli 2025









Som altid en fornøjelse at komme hos Nina. Glæder mig hver gang .
Vi kender efterhånden hinanden så godt, at vi ikke behøver at begynde forfra hver gang og fortsætter bare samtalen, hvor vi slap sidst, imens Nina lige ordner mit hår, som hun kender ud og ind.


Linda
6. juli 2025
Jeg har været fast kunde hos Nina, siden hun startede. Hun er ubetinget Danmarks bedste frisør og jeg går altid derfra med et betydelig større selvværd, end da jeg satte mig i stolen.
Per
1. juli 2025
Nina er en rigtig dygtig frisør, der forstår at tage hensyn til de udfordringer mit hår har i form af hvivler m.m.
Anna
28. juni 2025
Hos MajHair er man i trygge og kompetente hænder. Jeg er blevet klippet af Nina gennem de sidste 3 år. Det er altid en god oplevelse. Nina er god til at lytte til mine ønsker, give råd om hårpleje, og skabe farve og frisure med respekt for håret og kunden. Jeg kan på det varmeste anbefale MajHair.
Alexander
8. juni 2026
Melissa
4. juni 2026
Katrine
2. juni 2026
Karna
2. juni 2026
Aase
23. maj 2026
Ida
18. maj 2026
Annelise
13. maj 2026
Erik
7. maj 2026
Charlotte
17. december 2025
Christina
11. december 2025
Lone
9. december 2025
Samantha
18. november 2025
Stine
27. oktober 2025
Dorthea
10. oktober 2025
Gabriel
9. oktober 2025
Signe
3. oktober 2025
Juriaan
30. september 2025
Maria
15. september 2025
Nicoline
10. september 2025
Dorte
4. september 2025
Louise
29. august 2025
Astrid
28. august 2025
Inger
15. august 2025
Tina
13. august 2025
Martha
11. august 2025
Carolyn
10. juli 2025
Trine
1. juli 2025
Nina
27. juni 2025
Martin
24. juni 2025
Morten
19. juni 2025